fredag 30 september 2011

Fet torsdag och soppdiet

Ja det kan man säga att det blev igår. Dagen inleddes med morgonfika med kladdkaka och grädde. Avslutades med premiärbesök på Max. Avslutades igen (jag vet...) med lite Bilar och något sourcreme liknande som hetter "Stjärnor" framför Tv'n... Sååå Svensson low life ha ha men ja vi kanske behövde det.Skaffa aldrig en fru - de har dåligt inflytande. Är det inte mys, så är det "att det är vi värda", och är det inte det så är det "tomten" eller "en dålig dag" (och de är fan många nu för tiden) och är det en bra dag - ja då ska man helt plötsligt "fira", så med andra ord är det inte många dagar till övers som det inte är FEST hos oss ha ha.

Imorgon... Eller ja kanske på söndag går jag in på min Nutrilettkur. Och NEJ jag ska inte banta men jag ska däremot göra en mindre rolig "undersökning"/"operation"/testtagning på onsdag på ett mindre bekvämt ställe så jag får inte äta fast föda på 3-5 dagar och absolute inga fibrer (som typ finns i ofantliga mängder av det som jag äter) så jag ska helt enkelt gå emot alla mina principer dvs att äta Nutrilett... och vem vet kanske förlorar man ett kg eller två men det är inte huvudsyftet i denna historia men ska bli "kul" att se hur jag som älskar mat och mackor kommer överleva på endast flytande föda + 1 dygns fasta + att jag ska dricka typ 1 liter i timman från tisdag... Alltså... som Theodor skulle ha sagt. ALLTSÅÅÅÅ?????

Fredag idag och ikväll firar vi att jag är ledig en helg, häpp!! Ska köra ett fartfyllt BP pass ikväll sen hem till gosiga familjen och efter det korka upp lite vin (alltså när barnen somnat). Mums kanske lite St Agur till? Hmm dyr ostafan men god som guden. Kaddie dricker cider, hon är inte riktigt vintjejen, to bad though...

Imorgon blir det en förmiddagstrip till skogen med Ville och samla löv och kolla myror och på eftermiddagen blir det en sväng till Leos Leklands i Malmö. Wiho. Jag ska åka rutschkana, bäst att ta mjuka brallor. 

Ha en fin fredag på er och krama era barn och nyp er man eller kvinna i häcken=) Häpp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar