lördag 17 september 2011

BP 79 release!!!

Wow vilken grym klass vi åstadkom idag. Full klass men med fokade blickar och stora öron på allt som skulle tas in. I stort sett kan man säga att den nya releasen har ett skönt flow men följsam musik men att den även har mer intensitet och därför ger mer flås. Jag teamade med Annika och Johanna och imorgon kör vi Annika och Per. Don't miss!!! Imorgon ska jag ta lite fler bilder - jag lovar att ta med mig kameran denna gången=)Imorgon kör vi team black - is back!!!

Ska försöka lägga på lite mer vikt, stängerna vi har är ju med breda stänger, Reeboks och jag gillar de inte alls, man får kramp i underarmarna och även i händerna när man kör frivändningar, rodd och triceps. Detta gör att man inte kan lägga på lika mycket vikt som man annars kan. När jag körde på konventet hade jag + 5 kg (dvs 2 x 2,5 kg) på alla låtar utom biceps och då kändes biceps lätt. Så detta visar på att man skulle kunna lägga på mer vikt om vi bara hade haft de "vanliga vikterna". 

Hiss: Body Pump 79
Diss: Reeboks styrkestänger

Ja imorgon kör vi igen! Häpp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar