fredag 23 september 2011

Mulle day one

Blev en lång dag igår. vi samlades kl 18 men då jag var lite sen från jobbet fick jag hoppa in bland alla andra=) Vi käkade mat och spenderade resten av kvällen med att kommentera en blå bok se de hade som ngt slags introduktion. Idag är en rolig dag med lägereld x 2, matlagning och nu 07 en upplevelsemorgon, soluppgång? Fräscht.

Anywhos...Kommer sakna Pluddie idag och Tjejbur. Ville vaknade i natt och drömde och sedan tog jag hans varma mysiga hand och låg och sniffade på den tills jag skulle upp vid 06. Ella pussade jag på pannan. Oj glömde Skatt kom jag på nu. Ällar dig skatt!!!

Önskar så naturen hade gjort mig naturligt vacker med mörka ögonfransar och ögonbryn, fin porslinshy och en blont går, nej makeover nästa vecka står på schemat samt att ta igen 1 hel veckas förlorad träning... Easy come, easy go - that just how I live...

Ha en fin lördag alla vänner nu är jag sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar