fredag 16 september 2011

I'd catch a grenade for you

Ny release på BP imorgon kl 10.00 så nu räknar jag timmarna så spänd jag är. Jag ska inleda med låt nr, 7, 8 och 9. Första låten (alltså nr 7) är Grenade med Bruno Mars och ja jag måste erkänna att den up-beatade versionen är minst lika bra. Vilken känsla i den texten. Tänker ofta på den otroliga kärlek man har till sina barn och textraderna kan få det att kännas riktigt hårt i hjärtat när jag hör dessa vackra ord

I'd catch a grenade for you
Throw my hand on a blade for you
I'd jump in front of a train for you
You know I'd do anything for you

Hade jag kunnat dö för mina barn? Ja. Jag tror att när man hittar den personen i ens liv som är större än sitt eget liv då har man hittat rätt. Jag har hittat rätt. Visst jag och Kaddie har våra ups and downs men man får också inse att inte sönderanalysera saker och ting och att inse att det är annorlunda att leva två tjejer.Lite mer känslor - lite mer mys - lite mer tjat ha ha

Glad tjej i morgonstassen
Morgonvällingen intas
Theodor på väg till skolan

Ville så snyggt klädd idag, älskar hans outfit!

Dagens måsten...
Snart fredagsmys!!! Trevlig fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar