lördag 3 september 2011

Super saturday i Stockholm

Ligger på hotellrummet väldigt mätt efter frukosten som överkonsumerades fint, lite gör fint! Men imorn är det måndag igen. Igår var det träning hela dagen. Jag provade Lesmills nya core koncept, körde dubbla klasser BP och avslutade med body balance. Gillade body balandce, kanske ett koncept att köra? Ska lägga upp lite bilder från helgen.

Har saknat min lilla familj men ensam är stark! Saknar min fina fru, mycket fint att vila ögonen på igår (hi hi) men inget lika vacker som min fru! Jo en men henne såg jag bara på håll *fniss* men min fru är ändå bäst (bäst att skriva det så hon vet att jag menar det)- tjejer ni vet ha ha.

Nu ska vi dra oss mot tåget och resan hem. Gillar Stockholm måste jag säga men skulle inte vilja se mina barn växa upp här. Kaddie gillar ju ocksådenna stad så vem vet en dag kanske vi hamnar här.

Ikväll ska jag busa med Villen och bara njuta av att snygga in hans hår i mina näsborrar!

Nej nu- step up to the party!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar