lördag 10 september 2011

Kalmar all in

Hej hopp! Ville och jag har haft två underbara dagar i Kalmar hemma hos min mormor. Ville älskar att bra här med alla grejer att fixa med. Igår var vi på Leos lekland och hade jättekul sen var vi på stan och åt lunch med mormor. Ville fick en traktor i 2års present. På kvällen var mamma barnvakt medan jag gick och tränade body step! Tjoho vad kul det var!

Idag har vi varit på Skälby och lekt med en gammal vän till mig och hennes två söta barn. Ville klappade en ko och en kanin och fick sig en ordentlig kyss av elstängslet. Usch stackare men varför skulle han på det liksom trots nej? Eftermiddagen spenderades på Äventyrsbadet med hopp och lek så nu är jag helt slut. Ville har varit hur snäll som helst i helgen, inte gnällt någonting, charmat och skrattar. Han vill kramas och gnugga näsa så det känns som om han har saknat mig lika mkt som jag har saknat honom.

Mormor skämmer bort mig med städning, disk och tvätt. Det enda jag behöver göra är att massera hennes axlar 5 minuter ha ha. Ville njuter av att någon alltid kollar på honom när han spexar! Så vi är mkt böjda med denna mamma-son helg. Man behöver nog boosta den relationen också emellanåt!

Imorgon styr vi kosan tidigt hem och i Lund landar vi runt lunch. ska ringa min kära fru nu och bestämma morgondagens planer. Äntligen blir det träning igen då jag ska köra dubbelpass. Wiho!

Nu börjar fångarna på fortet och mina ögon går i kors. Saknar min lilla fru väldigt mycket men skönt att ha lite distans ibland. Funderat lite i helgen hur man vill ha livet och vad man vill göra och vad man vill bo...men inte blir man klokare för det!

Nej imorn ska vi avsluta veckan på bästa sätt, kanske med den skånska kusten om vädret tillåter. Veckans att-se-fram-emot: nya releasen på body pump nr 79 och förhoppningsvis en date med våra kära vänner Emelie och Jessica!

Kram och godnatt från en trötter mummie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar