fredag 16 september 2011

Otrevliga Malmö Nationare

Alltså vad är det med Malmö Nationare? Hade en sjukt dryg kund här inne som typ var elak mot mig. Som om JAG hade bestämt snörningen för alla typer av lackskor och bestämt material i skor!!! Han frågade seriöst om han fick ta med sig mitt skohorn i järn för att ta på sig skorna hemma?

Vad är det med folk i allmänhet att vara dryga och nerlåtande? När man dessutom själv är trevlig. Åh fredagsfeelingen är som bortblåst!!! Kanske blir den bättre när jag snart sitter på bussen hem med hög volym Body Pump nr 79, sh'bam vad vi ska ska biceps imorgon=) 

Handlade i alla fall en flaska rött på Systemet idag, här ska firas första sidan på Expressen, inte var dag det händer=) Puss fina er, här kommer en bild från det sköna 2006  talet ha ha (moi and sissie)
Portugal 06 då banne mig var det fest!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar