tisdag 20 september 2011

Inbrott och köttstycke till sömn

Ja inatt var det monster, mördare och napptjuvar som hade brutit sig in hos oss minsann. Carola och jag uppskattade nattens uppgångar till allt mellan 8-14 ggr. Ganska kul när man går om vartannat mitt i natten utan att veta det själv för när man kommer tillbaka i sängen ja då är den andra borta och nattar om eller matar en annan unge. Theodor drömde mardrömmar och kunde inte somna om och grät. Ville tappade nappen och kunde inte somna om och grät. Ella hungrig - somnade om utan gråt. Och allt detta flera ggr om. Så vår sömn inatt kan sammanställas vid ett sönderhackat köttstycke - köttfärs nästa? Ja vad ska man göra? Gilla läget. På morgonen vaknar alla tre små med leenden och ska kramas, precis som om vår insats räddare deras sömn - dito - f*ck it! Kids. 

Så min räddning idag blir min käre vän PowerKing ha ha. Addicted. You bet! Imorgon är det onsdag och jag ser redan fram emot BSF. Svensson - you bet! Är smittad av Carola. Hade en härlig dröm att alla snygga kandidater från Idol var med i BSF och jag var en av bönderna, fast i drömmen bodde jag på Östermalm och hade rosa naglar - så det kan bli i drömmarna! 

Ville har kommit in i en Emil period nu, först var det Pippi och nu Emil. I morse hörde jag honom ta på sig Emilmössan och ropa Emiiiil Emiiii!!! För att sen dra ner bandspelaren och sätta på Emilskivan. igår red han på käpphästen också. Pallade inte riktigt det. Inlevelsen liksom. Idag på dagis öppnade han grindar... Vart ska detta sluta?

Loppis - 25 kr Emil retro - Ville älskade det

Ville fick även en ny bil - 40 kr för en sprillans Volvo - 93
Het i raggsockor - grrrr

Så helgen har varit great med andra ord, jag hade en dag att umgås med mina små på och denna vecka är tiden knapp likaså för direkt efter jobbet på fredag drar jag på Mulleutbildning fre-söndag kl 15.00 sen kl 16.30 sitter jag på cykeln och kör ny spinningklass sen BP teknik 75 minuter sen har jag typ 1 h helgledigt innan det är ny vecka. Mycket nu. 

Men snart är det ju jul och då får man vara ledig lite. Lovin. 

Nej om man skulle ta och palla sig iväg och posta lite brev, köpa en powerking och sen sätta fart, mkt på schemat idag. 

Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar