måndag 14 mars 2011

Värsta grymma träningshelgen

Helgen började med ren psykiskt träning - med andra ord var Ville på besök på jobbet och då gäller det att hantera stress. Han "hjälpte" mamma svara i telefon, kopiera (alla papper låg på golvet) och att prova skor (många lackskor att sortera in i rätt storlek). Efter vi hade stängt drog vi hem och badade och lagade lite mat.

"Frackkompaniet det är Ville!"
Inte utan mina bönor och ärtor
Efter maten blev det glass
...och Maxbok och sen Bilar till mamma
Mobilnördarna, sådan mor sådan son...
Redo för dans
Matilda och jag innan jazzen
Gerdasalen
Glad men trött
Innan sista klassen
På lördagen var jag på Gerdas inspirationsdag och körde en massa roliga klasser, var lite trött framåt kvällen. Sen på kvällen blev det Mello hemma. Vi hade bokat bio men Ville var inte okej i magen så vi stannade hemma. Tror det är tänderna nere som är på väg upp igen som gör ont. 


Ikväll är det spinning, wiho=) Ska bli kul att cykla lite, var ju sjuk förra veckan så då fick jag inte köra min underbara klass. Sen hem efter det med bussen och hetscykla hem till duschen för att se Familjen annorlunda och bb programmet. 

Ja det är lite vad som händer nu framöver. I veckan ska jag försöka hinna med ett styrketräningspass och att sola och även repetera Body Pump koreografin så har jag tur så hinner jag gå på ngn klass i veckan också. 
Wii måndag is in da house=) 

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar