torsdag 10 mars 2011

Familjerätten har ej ringt idag heller

Hu 5 min paus och vad gör man - bloggar=) Full rulle på jobb idag, har städat och fixat i ordning allt som har provats ut och ska snart sätta mig ner och skriva in allas beställningar, maj/juni denna termin är vi tjockade med massa yviga studenter som ska på bal. 

Familjerätten har alltså inte ringt idag heller, ska avvakta denna veckan ut sen ska jag attackera de igen på måndag, first thing! Tråkigt men men ska inte tänka mer på det nu till helgen i alla fall. Imorgon åker Carola med Theodor till Växjö så Ville får vara med mig på jobbet en liten stund sen blir det nog hem och mysa med Villen. Ta ett bad ihop och kanske laga lite mat ihop, det gillar Ville. Hade jag haft råd hade jag hyrt en film men men får dra fram någon film som Carola inte gillar att se - typ mina filmer om andra världskriget eller Sex in the city (härlig kontrast). 

Hej hopp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar