tisdag 8 mars 2011

Kalas och inte så kalas

Hej hopp! Hoppas ni har haft en bra helg. Min helg började bra med besök i Malmö och sen kalas i Växjö för Nellie som fyllde 3 år. Nellie gillade Ville och de körde dockor i vagn och lekte med sagohus. De stora kusinerna höll sig inne på rummet och satt vid datorn. Ville ville busa men Theodor ville inte..

På kvällen lagade jag grekisk mat och vi åt framför tv'n till Mello ( har vi aldrig gjort förut så Theodor var eld och lågor). På natten sen blev jag magsjuk och har varit nu i 2 dagar, igårkväll hade jag fortfarande feber så det blev till att vara hemma idag också och vila. Lite bilder från helgen=)

Kusinerna busar
Ville älskar bulle
Ville ville busa
Men inte Theodor som vanligt...
Istället fann han en vän i Nellie
de myste i soffan...
Väl hemma skulle det göras biffar och Ville vill vara med hela tiden
Blanda blanda och tyvärr...smaka tyckte Ville...
Redo för Mello andra chansen
Familjen Americano
Trött kille
Ville älskar att busa utomhus
kockar igen
Glad att hjälpa till=)
Lyssnar på musik och dansar , ännu en favvo
Villes första egna glass
Mums
Ha en fin tisdag, snart ska jag sova lite om jag kan, blev inte mkt sömn inatt. 

/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar