torsdag 10 mars 2011

Systerkväll och jobb igen=)

Åh underbara torsdag. Började dagen med en sovmorgon - men jag gick upp och gosade med Ville för ikväll får jag inte träffa honom för då ska jag sova hos Lovisa. Vi ska laga mat och se på film, sen ska jag ha jobbmöte men det tar nog inte så lång tid hoppas jag när jag för en gång skull har lyckats få lite "ledigt" från familjeföretaget "The Bergmans"=) Efter att jag hade lämnat de innan 8 åkte jag in och tränade 1 h i gymmet. Kände mig väldigt svag efter min influensa men körde lite lätt för överkroppen samt körde igenom låt 1-3 på BP som jag ska ha premiär för på söndag!!! Älskar att ha mina klasser men känner nu att tiden inte räcker till att plugga och förbereda musik och koreografi=( Väldigt tråkigt men så är det. 

Var en sväng på Åhlens igår och gud vad mycket fint de hade fått in, bland annat dessa två fina kuddar. 
Vill göra i ordning lite nu när Ville har blivit så pass stor och inser att man inte får dra ner allting. Men svårt att få det sådär fint så att det känns rätt liksom. Hmm tåls att tänka på. 

Idag är Carolas sista dag på sin förskola, känns tråkigt hon som har superdupertrivts där med alla goa kollegor och aktiviteter. Men men förhoppningsvis får hon ett nytt jobb hon trivs lika bra på. Nu ska hon vara hemma tills bebisen föds och vila hennes stackars rygg och svullna ben. Bara 9 veckor kvar... 

Ha en bra dag allesammans!

Kramis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar