torsdag 3 mars 2011

Maratonspinning och 3 årskalas


Ville busar med datorn=)

I helgen händer det mycket kul. Imorgon ska vi till Malmö och hälsa på Emelie och Anders. Sen på lördag är det kalas i Växjö för barnens kusin Nellie som fyller 3 år. Ska bli så kul att träffa släkten igen och särskilt för barnen.

Så snart firar jag och Carola också 3 år, gud vad tiden går fort, känns som om det var igår hon kom till Lunds station med sina baggyjeans, vit tröja och cool frilla. Ja gud vilka minnen, borde faktiskt leta upp lite gamla bilder så ni får se he he. På lördag kväll är det Mello igen så då ska vi bänka oss med chips, dip och grönsaker, och givetvis jag med mina kikärtor. Har ju snöat in på de totalt, äter en hel förpackning om dagen typ, och nu på min lunch måste jag hinna förbi ICA och handla nya för de är slut hemma. Ska köpa nya blommor också, fick dessa fina av pappa i går=)

På söndag ska vi köra maratonsspinning på gymmet men då vi ska iväg vid elva kan inte jag köra alla h då jag måste hjälpa Carola packa bilen full och dessutom rodda två barn, men hoppas jag hinner med och köra en sträcka, vi är ett grymt spinninggäng så jag bara MÅSTE hinna liksom. Detta var min helgplanering och gud vad jag älskar att ha saker att göra så jag hoppas det blir en kul helg, ska försöka komma ihåg att ta en massa bilder.
Ta hand om er!
/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar