torsdag 24 mars 2011

Gamla kollegor och godissug

Var runt banken idag på min lunch och gud vad jag saknar mina gamla vänner på banken, alla där är så trevliga och frågar hur det är med en. Bli rätt ensamt att arbeta som egenföretagare emellanåt - att bara ha sig själv att bolla idéer med och...att prata med...

Hittade en Beck film idag på rean för 20 spänn (fet ursäkt för att få köpa lite godis tills ikväll) då jag totalt glömde bort onsdagsmyset igår. Köper faktiskt aldrig godis på dagarna och äter knappt några bullar längre så ikväll är jag värd lite godis till Beck. Imorn ska jag gymma 1 h innan jobbet så det är till att gå upp tidigt imorn. Idag fick jag sovis då Carola gick upp. Ville var typ halvvaken från kl 2 inatt så det var en sömnlös natt.Fira att jag äntligen är smal igen och detta firas med godis ha ha, konstigt.

Har inte druckit en enda kopp kaffe idag men däremot 2 burkar pepsi max (mindre koffein?) men ändå lite grym är jag. 

Har sett ett par sjukt snygga kängor jag vill ha och som jag ska ha. Ska kolla på de imorgon efter mitt gym pass, Lovisa lust att följa med imorn? Känner för att köra tuuuungt.

Åh saknar min lille plutt nu, han blir så glad när han ser mig på morgonen (igår kväll var jag hemma sent så då sågs vi inte alls på hela dagen) han gosar in sig och kramas. Igår fick Ville en hello kitty tröja i plysch men matchande byxor till. Det ENDA jag hittade i blått med hello kitty på annars var allt rosa med jirlanger på eller spets. 

Kram

2 kommentarer:

  1. "slutat äta bullar", ehhh vad hände med muffinen du åt igår på jobbet?!? Haha.

    SvaraRadera
  2. ja men jag har slutat äta bullar ha ha. Fo sho fo sho fo shooooo

    SvaraRadera