söndag 28 juli 2013

Bloggen tar paus

Har bestämt mig för att ta en paus i min blogg tills dess att jag är glad igen. Har just nu så mycket ångest över allt och är ledsen konstant så känns som om ni läsare är värda mitt gamla jag, glada inspirerande moi. Ord räcker inte till. Inte heller pepptalk. För er som aldrig haft ångest så är det ett tillstånd bortom ledsen och bortom "ryck upp dig". 

Ligger i min säng. Varit vaken i 2 h. Fortfarande ingen frukost. 2 gråtande barn. 1 gråtande mamma. Orken är slut. Orkar inte ta mig upp. Orkar inte se något positivt. Orkar inte. Vill inte. 

Ha en fin sommar alla och njut av era nära och kära. Så hörs vi framöver. 


6 kommentarer:

  1. respektrar det du skriver men Ida, forlora dig inte i din angest! Vet precis hur det funkar med narstaende som funnits?finns i det. Sok hjalp meddetsamma for sa kan du inte ha det!! Skot om dig fina Ida!! Ursakta kostigt sprak men lanar min dotters dator i London. Stor kram till dig!
    Eva

    SvaraRadera
  2. Ja sköt om dig ida o sök hjälp kram

    SvaraRadera
  3. Ångest är grymt jävlar jobbigt men det går inte att bara hänga med i den. Man måste ta sig ur den. Jag kom ur min med kbt och en jävlar massa slit. Den kommer på besök i bland men försvinner ganska snabbt!! Du är stark (och snygg. ;p) , du fixar det! Var inte stark själv, be om hjälp! Är kvar här tills du väljer att starta bloggen igen. :)

    SvaraRadera
  4. Tack alla!
    Ja jag har fått hjälp nu och måste bara ta mig dit där jag är redo att ta mig framåt och kunna fokusera. Känner mig väldigt lost så väntar på att någon slags orienteringsfas ska börja infinna sig!

    Såklart jag kommer tillbaka:-) När energin finns!

    SvaraRadera
  5. Jag skickar lite pepp att du tar dig tillbaka och får må bra igen. Vägen kan vara lång men det går bara man vill. Och du Ida tycks vara en riktig fighter!
    Ser fram emot när du börjar blogga igen! Lev väl!
    /emma

    SvaraRadera