lördag 27 juli 2013

Funderar på ett avslut

Haft en bra 30 års dag med mamma och mormor som kom och sjöng i morse med 2 st tårttjatande barn omkring mig:-) carola kom förbi med tårta och redan kl 9.30 åt vi första biten. tack för all tårta:-) Vart en sväng i ett varmt Lund och handlade min efterlängtade födelsedagspresent från mormor - en tvättkorg från Firm Living. Blev en glass för barnen i Lund sen pizza väl hemma då mamma och mormor skulle åka hem mot Kalmar. Har problem med mitt öra som värker så in i så på måndag blir det doktorn. 

Blev dock ledsen i eftermiddags och tack alla fina vänner för ert stöd och pepptalk:-) älskar er och att jag är trygg med er.Ja det var detta jag väntade på. Att jag inte skulle orka hålla det länge till. 

Vet ej vad som gör ondast just nu mitt öra som typ blöder eller mitt hjärta som har öroninflammation? 

I vilket fall som helst så funderar jag starkt i dagar som dessa att ta bort allt vad sociala medier heter och sluta blogga. Ska suga på karran ett tag och inte ta något förhastat beslut. Men bara så ni vet:-) 

Nu ska jag försöka ta mig över ytan på min födelsedag. Kanske inte så hemskt i alla fall. Detta är ju jag när jag äntligen ger efter och vad kan passa bättre än att jag gör det på just min alldeles egna dag? 

Nya tag. Nya avsked. 


1 kommentar:

  1. Att ha bloggen kan vara bra för dig men ge bara de du vill ska se den ett lösenord så du kan låsa den? Skönt att kunna skriva av sig vissa dar. Vad är det som gör dig ledsen? Rädslan över att lämna det trygga och kasta sig ut i det nya? Ensamheten även om man har många vänner att prata med? Att aldrig träffa någon igen som toppar det du eg hade men där känslorna tagit slut även om det inte var tänkt och inte kan leva med men samtidigt vill leva med för det är din trygghet? Jag hoppas verkligen det löser sig för dig. Du är en vilsen men underbar tjej, ta dagarna som dom kommer och stressa inte känslorna i dig för mycket. Bara va. Kram

    SvaraRadera