måndag 22 juli 2013

Semesterplanering pågår

Känns lite som att jag skjuter mig själv i fötterna när jag planerar minutiöst varje timme av ledighet för nästa v för att hinna träffa alla kära jag saknar. Kanske borde jag bara vara hemma med mina mys och missbruka säsongskortet på Dalbybadet? 

4 dagar kvar till semester och födelsedag. Har ställt in min fest då ingen kunde komma typ eller ha barnen. Så jag får sitta hemma och äta bilar medan barnen sover - känns lite bittert och ledsamt faktiskt inte så jag trodde jag skulle behöva fira min 30 års dag/kväll. Men inget förvånar mig längre. De stora sakerna i mitt liv failar alltid. 

Vänder på det och tänker att jag ikväll istället får besök av mina 3 älskade Ölandsvänner Hanna, Emelie och Liza och även om vi inte ska fira så njuter jag av att vara med de och få mig många skratt:-) 

Lite trött i kroppen idag. Skånetrafiken erbjöd en hemresa igår på 2,5 h från Malmö så inte mkt kväll att ladda på. 

Saknar barnen inte sett de på hela helgen men imorgon får jag pussa på de igen. Sen har jag de en hel vecka! Fantastiskt. Men jag har ännu inte vant mig utan får ibland panik då det känns som om jag bara har de till låns. Mina egna barn!!!?? 

Ja idag är en dag då det krävs styrka att glädjas åt det man har. Jag har mer än många men det spelar ingen roll för jag har mindre än det jag hade och kommer vilja ha...







1 kommentar:

  1. Vet hur det känns att spendera sin födelsedag endam och speciellt den
    30:e. Stort grattis till dig
    ♥.

    SvaraRadera