måndag 1 juli 2013

Träningsstart, vitaminer och sömn

Ja nu ska jag koka soppa på en spik. I förra v var måttet rågat! Jag höll på att svimma av inre mental trötthet och yttre trötthet. Nya regler på mitt schema är nu

Multi vitamin 2 ggr om dagen
Börja träna igen
Äta bättre frukost 
Göra smoothies på morgonen 
Sova innan kl 00

Med detta hoppas jag på en piggare version utav mig. 

Vet ej om jag vågar skriva detta i bloggen ha ha men gjorde en S... (Ha ha nämner inga namn men du vet vem du är) och klickade hem ett antal läk/peppa dig själv böcker slasch bli av med din ångest böcker. Så nu ska jag träna mig mentalt att ta mig upp upp allt! Få ny inre energi att orka söka jobb, börja träna och tro på mig själv! Med hjälp av mig själv. Tror stenhård på detta nu. Så ja en positiv energi ska spridas. Var hälsad å store förändring i hjärna *bugar mig mentalt* Har ju 2 Buddhakompisar i min lya som påminner mig om frid. 

Ikväll startar vi med en promenad och att dra fram viktplattan och kör lite triceps. Godmorgon armar och välkomna till er pånyttfödelse!!!

2 kommentarer:

  1. Tror du behöver lite guldkant på tillvaron! Saker som gör dig lite glad. Ta hand om dig. Du verkar så nedstämd och ledsen - gör nåt bara för DIN skull.

    SvaraRadera
  2. True! Ska se en Batmanfilm äta sour Applerings och träna:-)

    SvaraRadera