tisdag 9 juli 2013

Hela jag är tom på äppelmust

Precis som Pippi svarar Tommy vilka det är som inte behöver snus och vilka som behöver det? De som har snus eller de som inte har det??? (Faaantastik scen förresten för er som inte hört den) - precis så känner jag nu. Min äppelmust är borta... 

Bajsdag idag. Konstigt för denna dag var annars händelselös på sådana incidenter (snackar barnsnack nu) men ja i övrigt. Tydligen har någon jävel (är på jakt efter denna någon) öppnat någon slags tårkanals kram som varit intakt under flera år men som nu läcker. När jag orkar ska jag köpa såndär packning och laga. 

Onsdag imorgon och ett kärt återseende med en gammal vän. Blir nog trevligt och ngt jag ser fram emot. Hade tänkt packa ikväll då morgondagen går bort men somnade när jag nattade barnen. Suck. Avslutar denna dag med en ledsen suck och hoppas att morgondagen KÄNNS bättre. 

3 kommentarer:

  1. Fexeus bok läste jag nyss, väldigt bra! Stor kram till dig och hoppas morgondagen blir bättre. Själv har jag med haft en skitdag!

    SvaraRadera
  2. Ja boken vägde väldigt mkt och kände mig svag idag så gjorde något jag aldrig gjort förut - jag valde den tunna:-) Så ett framsteg. Hoppas våra dagar imorgon blir bättre onsdagar brukar vara bra dagar! Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi, bra! Go for den tunna! Hoppas med att morgondagen blir ljusare.för oss :) kram i massor <3

    SvaraRadera