måndag 15 augusti 2011

Tillsammans klarar vi allt

Hej hopp! Önskar jag kunde säga att denna veckostart kändes toppen men icke, eller jo på sätt och vis, pratade med min bästis Linda lite innan jobb och fick mig uppdaterad på det "senaste" i Frejas liv, 6 månader, varav vi utbytte viktigt 3 verses 6 månaders-bebis konversation. Lite kul är också att jag och Lovisa är bokade till Super Saturday i Stockholm för att andas riktigt fin LesMills luft en hel helg=) Detta konvent ser jag jättemycket fram emot, och dessutom få ta del av nya body Pump 79, kan den slå alla hits i nr 78 men kan den framförallt slå all bra och effektiv träning?

Jo anledningen till att dagen inte känns super är att Ville vart så ledsen idag när jag lämnade han på dagis i morse och sen när jag kom till jobbet höll jag på att få ett fågelbo i huvudet som en ful kråka kraxat ner och där i låg det 2 st fågelungar med nästan färdigklar päls och allt och jag kunde ingenting göra! Hjärtkrampen på den var typ total. Hade jag haft ett redo "how to save a bird-kit" i väskan så såklart hade jag använt det men nu??? Nej fick istället lite ångest över hur skört livet är och nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta för att döva min ångest ha ha... Då och då tittar jag ut på boet genom fönstret och känner sorg men försöker vända det genom att tänka på min lilla konstiga familj.


Mysbild på mig och frugan, jag vill ofta prata innan läggdags och det vill ej Kaddie för hon vill bara sova, jag tycker det är skönt att göra "bokslut" innan läggdags medan Kadd är mer typen som skjuter upp allt...
Denna bild har vi satt ut i tidningen, hoppas Carolas mamma inte går i taket när denna publiceras i Barometern, ja inte för att den kanske når Växjö men vi satte i alla fall bara ut en bild på Ella i Smålandsposten så Carolas mamma slapp skämmas skiten ur sig och ligga sömnlös och oroa sig över vad "alla ska säga i hela Växjö" när hon ser att hennes dotter är gay och dessutom har skaffat barn - vilket går emot naturen... Fuck of!  Tur att min släkt är normal och förhoppningsvis klipper ut denna bild - I mean who would'nt på denna lilla sessa?
Lovisa, jag och Ella på jobb
Hej visst är min mössa snygg???
Träningen börjar gå framåt och lilla frun får en puss
...och en till för att hon är så snygg
Söndagsvila
Nej nu är min lunch slut och jag längtar redan hem till ett avsnitt av Dexter, sådär bra serie måste jag säga men ska ge den 2 avsnitt till innan jag wrappar ihop det. Imorgon blir det gym innan jobb, wiho!

Pöss

1 kommentar: