onsdag 24 augusti 2011

Mycket på agendan i huvudet

Hej som vanligt när det är mycket att göra så hinner jag ej uppdatera. Ja ungarna lever och mår bra, alla sover de bra och äter bra, ja alla utom Ville men det var ju inget nytt... I helgen jobbade jag och i söndags var vi på en liten utflykt till Ystad, bilder kommer.

Igår var vi på begravning i Växjö för Carolas morfar. Det var en fin begravning med endast familjen närvarande. Kändes nr att få hålla Carola i handen då hon var ledsen.

Annars så har jag känt mig lite krass de senaste dagarna. Haft migrän, ångestattacker, andningssvårigheter, munsår och trötthet i kroppen. Körde dock lite styrka idag tidigt ochdet kändes okej. Kunde dock inte ta ut mig då det var fråga dr på tv'n. På ett gym!!! Härligt ty träna till snack om åderbråck liksom... Men körde rygg och bål i alla fall. Hoppas jag inte blir sjuk bara. Det har jag varken tid eller råd till...

Nästa vecka är det super saturday jue;-) och tills dess måste jag vara i toppform! Kanske ska vila lite i helgen. Imorn ska jag köra BP klass. Det ser jag fram emot för då mår jag bra när jag för 1 h slipper tänka på allt annat jobbigt just nu... Tur att jag har min älskade fru att komma hem till. Vad gjorde jag utan henne? Mina tre rosa rosor står hemma på bordet och ler mot mig! Ja snart vänder nog allt till det bättre hoppas jag.

Till helgen hoppas vi på fint väder i Skåne, känner att jag vill ut i skogen och plocka svamp! Mums. Lite svampstuvning och rödvin! Längtar. Ha en fin onsdagskväll. Själva ska vi se film:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar