måndag 1 augusti 2011

om jag hade pengar...(mycket pengar)

skulle jag göra följande: 

1. Boka tid hos tandläkaren
2. Köpa ett hus vid havet
3. Resa till New York, Nya Zeeland och till någon skön söderhavsö
4. Åka en weekend till London och shoppa
5. Gå på spa och få massage
6. Skaffa en städerska och en nanny
7. Läsa böcker (jobbar ju bara deltid som mångmiljonär ha ha)
8. Köpa en större bil 
9. Skaffa ett barn till
10. Alltid ha färsk mat hemma
Obs listan är utan rangordning...

Så ja vad skulle man egentligen göra? Hmm, viktigast är väl ändå att kunna erbjuda sin familj tid.

Nu har min bror åkt med tåget hem till Öland och Lovisa ska sova i stan ikväll. Carola får således vara hemma och mysa med de tre små barnen. Nu sover Ella i sin vagn, Carola bytte hennes liggdel idag till hennes sittdel men det är ju fullt liggläge i den och hon brukar ju sova i Villes så vi tänkte att vi ändå kunde byta.

Ville har börjat äta sand igen... Alltid munnen full och idag när jag tog upp honom bara spottade han all sand i ansiktet på mig och sen slog mig. Kul unge... Ja det var efter det att han smällt igen en dörr i bakhuvudet på mig... Suck tröttsamt med 2 års trots. Så vad händer? 3 veckor kvar sen är det dagis igen tack och lov.

Jag går in på min sista semestervecka och vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Imorgon ska vi nog till Åhus en sväng och bada och äta glass, ja om vädret tillåter. Kanske blir det Dalbybadet en dag och sen ja sen får vi se.

de är söta när de sover ha ha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar