onsdag 3 augusti 2011

Cykeln är lagad

Wiho nu äntligen är Carolas rosa fina cykel lagad och nu är hon ute med grabsen på tur i Dallan. Ville tyckte det var jättekul så förhoppningsvis kan vi investera i en cykel till hösten och då kan hela familjen ge sig ut på tur, wiho som jag/vi har längtat och ja det var vår snälla granne som lagade hojen. Tack Kalle!!!

Idag har jag varit med grabsen till Tvedöra och badat. Jag övade simtag med Teo som nu börjar bli väldigt duktig men som inte riktigt har nått dit än där han förstår att man måste hitta "flytet" för att ta sig fram. Men det tar sig. Ville vågade sig i till axelhöjd och vadade omkring, jag hoppas han bli lika vild i vattnet han som T. 

Ikväll ska jag köra spinning igen. Gårdagens klass gick sjukt bra, men det var för att jag hade väldigt hard core träningsmusik, idag har jag lagt upp en fartleksklass med raksträcka och kombinerad backe i början och just hills=) i slutet. Längtar tills ikväll, men innan dess ska jag åka och storhandla, vi har frostat av frysen idag (vilket är ngt man gör när man har typ nada hemma) så nu ska den fyllas med nyttigheter. 

Med "vårt nya liv" går det faktiskt framåt, jag som är känd för kakmonstret har minskat min dos till endast 1 kaka eller bulle om dagen typ, ja kanske två...men ändå=) Carola är jätteduktig och går varje kväll eller ut och springer. Jag ska försöka komma igång med min styrketräning i höst igen och satsa på den så att jag bygger muskler. Jag måste våga lägga på mer vikt, är lite feg utav mig men det är nog för att jag tror att jag är svag, för jag är faktiskt inte stark i mig själv som vissa faktiskt kan vara... Typ min fru. 

Ikväll blir det ceasarsallad och vitt vin, länge leve semestern! Imorgon ska Carola gaddas, själv är min tid bokad den 8, dvs nu på måndag, lite nervös är jag då det var flera år sedan jag tatuerade mig sist. Nu lite härliga bilder från Åhus

Hej hopp!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar