fredag 19 augusti 2011

och idag är en ny dag

ja ibland är allt lite upp och ner, idag var det upp. Vaknade halv 8 av en Ville som gosade in sig och sa gomojjon. Barnen hade varit vakna några gånger inatt men Carola hade tagit de. När jag kom ner hade Carola bakat solrosbröd (min favorit) och städat köket. Log. Finaste snälla frun. Innan jag somnade igår fick jag dessutom massage. Ja ibland har man det bra. Jobbade över lite igår så idag stämplade jag in lite senare och tog en förmiddag med familjen på stan. Ville var i och för sig ganska trött men vi hann med lite fotografering av killarna, en besök i leksaksaffären och även en sväng in på Åhlens. Vi ska framkalla nya foton till hallen. De vi har nu har några år på nacken.

Ikväll ska jag köra spinning eller ja om exakt 30 min, har precis slutat för dagen. Men först ska jag hinna hyra film, häpp häpp!!! Trevlig fredag
kanske denna???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar