torsdag 11 augusti 2011

Spinning eller inte spinning? Det är frågan

Okej såhär ligger det till; jag har sagt ty jag denna termin inte kommer köra någon spinningklass men nu börjar jag således att tveka. Den enda anledningen till att jag inte skulle är tid, då jag jobbar till 18 varje dag och är hemma 19.30 varje kväll så blir det liksom ytterligare en kväll som försvinner totalt. Hade varit så mkt lättare om jag hade slutat kl 16 en dag i veckan i alla fall! Tåls att fundera på. Jag tycker verkligen det är så kul med spinning och mina kunder har sagt att de kommer sakna mig. Söta rara kunder! Det är ju de som gör mina klasser. Ja detta måste jag fundera på över en påse godis. Tomten knackar på dörren så ja .... jag är ursäktad tackar som frågar.

Hoppas på ett varmt bubbelbad ikväll men först lite styrka med stången i 20 min! Beacause I'm worth it;-) hem och prova Stokkeselen på Ville nu. Saknar mitt lilla yrväder. Han är så gi nu när han snackar! Idag kom han uppför trappan och sa "mamma vajnat (vaknat) kjama mamma sen sa han gomojjon! Han lär sig nya ord varje dag och det är lika fantastiskt varje gång vi upptäcker att han kan ett nytt ord. Jag kommer inte på det nu men igår sa han ett riktigt svårt ord och uttalade det dessutom felfritt varav både jag och Carola tittade på varandra! Härlig känsla.

Ikväll ska vi kolla hm katalogen för hösten och beställa byxor till ville, han har som sagt växt en hel del under sommaren och de flesta byxor är nu för små. Snart fyller han två och då önskar sig Ville en hel del bra å ha saker! Men den listan kommer en annan dag:-) kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar