torsdag 26 juli 2012

Stringhyllejakten och ny bebis

Ja idag fick vi äntligen fatt i en. En annan modell dock men sjukt snygg avlång med tre plan - perfekt för våra bak-och kokböcker. Nöjdheten i familjen hägrar.

Idag kom även en liten flicka till världen och vad snabbt också! Mindre än 3 h på BB! Grattis familjen Malm! Ja man blir ju bebissjuk för mindre. Den vackraste syn i världen bara måste ju vara den då ens partner står med en liten bebis i famnen och man inser hur magiskt det är med ett nytt liv och särskilt om det hade vart ens eget. Jag längtar tills mina syskon får barn. Jag har ju två yngre syskon så nu väntar jag några decennier till ha ha.

Ikväll ska jag laga sallad med rödbetor och avocado, mums känner jag! Vi ska snart dra oss från Dalbybadet och kg ska handla gottefrukost till min födelsedag imorn. Jag är kanske fjantig men jag älskar födelsedagar! Särskilt min egen ha ha. Älskar att fylla år på sommaren världens bästa dag!

Ska laga amerikanska pannkakor imorn med brämhultsjuice och kaffe! Mumma!

Badade lite med frugan nyss, visst vad alla ska kolla så fort man busar lite med varandra då! Ärligt vilket århundrade lever vi i? Det var härligt och högsta önskan vore ju barnvakt i dagarna tre nästa sommar. Då vill jag till västkusten bara jag och Kolan!

Önska kan man ju. Undrar vad jag får imorgon??? Hi hi.

Fin dag. Bra i hjärtat. Älskar livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar