måndag 30 juli 2012

Migräääääään och mammabuuuu

Ja man vaknar med blodsockret nere vid fotknölarna och en huvudvärk utom denna värld. Aj. Trots kaffe, lite Pepsi, ostkaka, 3 h film Sista sagan om ringen filmen och inomhusvistelse blev det inte så mycket bättre. Och jag som behövde känna att jag var på G idag men men man måste ha dåliga dagar för att uppskatta de bra. Med underbart sällskap av min syster, 2 rutor Marabou (så många krävdes) och några sniff på Skatten så mår jag i skrivande stund aningen bättre. Om 5 min inleds operation bad och välling för två små. Ville är tillbaka på dagis och lär somna sött. Han var dock vaken inatt i någon timma och grät över växtvärk i knät. Stackarn.

Imorgon ska jag försöka komma upp utan migrän och göra ngt produktivt med frugan. Kanske en liten utflykt hade vart på sin plats? På kvällen ska jag in till Lund och träffa min vän Fia! Vi ska fira min födelsedag lite i efterhand! Längtar sååå.

Yes regn ute nu. Filmkväll ikväll igen. Måste säga att jag älskar film. Fick i present att hyra gratisfilm i en månad *kavlar upp ärmarna*

Nu bad av de små busen. Älskar mina två smån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar