onsdag 11 juli 2012

Bus och bråk

Ja inte mellan mig och frugan utan mellan barnen. Håller på att bli galen just nu av allt de hittar på. Men men antar att det är så det är - de närmsta 15 åren.

Igår kom jag iväg på en BP klass. Fina Johanna spelade hög musik och gav en sjukt bra klass så det var kul! Ska försöka hinna med träning imorgon också men min mage har strulat rejält dessa dagar så jag är helt matt och snurrig så jag ska vila idag. Sk ringa läkaren igen...har jag lovat Carola!

Idag kommer barnens kusiner och vi ska fira lilla Ellsan! Mysigt att äntligen ses. Jag ska laga Thai ikväll med kyckling så det ser jag fram emot!

Nu ska barnen få springa av sig lite på Leos lekland. Ska försöka sitta ner och vila magen lite men ja...lycka till.

Ringde banken idag och pratade med mina kollegor och Gud vad jag saknar mitt älskade jobb eller ja arbetsuppgifterna hoppas jag snart blir andra men allt annat är så bra! Längtar tillbaka!

På fredag (håll i er nu) ska jag gå ut. Ja jag kan inte själv tro att det är sant men det ska jag! Ser fram emot det biggie!

Enjoy your lillördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar