söndag 29 juli 2012

Familjen vi har det bra

Ja dagarna med ledighet avlöser varandra och imorgon ska Ville börja på dagis igen. På lördag kommer min bror från London och då ska vi köra hem till Öland och stanna några dagar. Jag. Själv. Med tre barn. ... À ja det blir nog bra.

Längtar lite tills dagarna får mer struktur. Nu simmar man i dimman där man känner efter lite från timma till timma. Vi äter sådär bra mat. Sover sådär bra tider. Jag är ett planeringsfreak men måste erkänna att det även är skönt att vila den hjärnan.

Ja man ska inte klaga. Skönt att ladda batterierna då det har varit en intensiv vår. Känns bra att sakna min fru igen. Att vilja vara med henne jämt. Kärlek. Känns underbart att kunna få kyssa sina barns varma svettiga pannor när man vill och inte bara för att säga godnatt. Älskade sommar.

Jag kan mer och mer känna att jag har mer energi att jag / vi är på väg tillbaka. Härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar