söndag 29 juli 2012

Födelsedagen och annat kul

Ja tack alla för era grats på min dag i fredags. Jag fick en massa fina saker, två body butter, en lotion vattenmelon och en dusccreme big size allt från min favorit body shop. Sen fick jag även en löparmössa, en ny hårborste med svinborst och en ljusstake från Georg Jensen allt detta fick jag av Kaddie.
Av min syster fick jag en ny plånis, ett läppglans från make up store, en mango lotion, och ett rött nagellack. Av mamma fick jag en spa-dag. Tack alla!

På kvällen var vi ute och åt grekiskt och den gick jag och syster på bio - min favorit Batman. Sjukt bra film. 5 av 5 men visst vissa missar hade den.

Igår gjorde jag och min syrra Lund. Carola jobbar nu i helgen. Shoppade två sänglampor till barnens sängar (retro) och ett stort skepp till Ville på Erikshjälpen. Theodor fick ett pussel och alfabet man sätter ihop ord med på kylskåpet. Ella fick nöja sig med att följa med.

På tal om madame. Hon har fått för sig att hon regerar i världen och att alla ska dansa efter hennes pipa. Hon tar ordentliga tag och kniper till sen när man säger bestämt nej skrattar hon. Klappa fint säger man - då rymmer hon. Älsklingssporten just nu är att springa iväg och helst med ngt i handen som hon tagit från Ville. En annan lek hon leker är att smyga sig på Ville när han leker (eller en snällt ovetande kaffedrickande mamma...) och sula ngt hårt föremål hårt i huvudet SEN rymma på det... Kanske mormor hade rätt när hon kallade henne divan. Fast sötast är hon!
Kvällen avslutades med tunga 5 km i Skrylle och på det lördagsgotte med en bra film - I huvudet på en seriemördare...

Idag ska jag och Lovisa baka ostkaka hade vi tänkt. Mumsigt! Åh älskar att vara ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar