måndag 23 juli 2012

Glassigt värre

Styrde kosan till Lund idag. Villes ståbräda gick sönder och som tur var har våra fina vänner gett oss en extra men den svänger lite och Ville som inte står särskilt still som det är...vajar lite varav jag var inne och tittade på en ny. 600 skulle de ha. Hmm ja... Vi får köpa en lite senare.

Väl i Lund njöt vi av Per Tuttis glass. Fantastisk glass. Usel service. Ville gillade glassen till en början men fann sen skyltfönstret mer intressant. Ella tyckte det var otäckt med att det var kallt. Söt!

Fina vännen Mimmi kom förbi med Aston! Idag hade de BF men ingen bebis än... Vi ska ses imorn igen på stranden så jag håller tummarna att det blir av!

Ikväll körde jag en BP klass. Det gick väldigt bra och trots träningsvärk drog jag på vikter:-) vattenöverhuvudet.se
Snart ska jag och mysskatt avnjuta karibiskt te i soffan...skulle jag skriva men den har vi sålt då en ny är på g så nu har vi två madrasser... Så tacky ha ha men vi myser på de i alla fall;-) igår somnade jag på Carola när vi såg film. Det är kärlek det när man får ligga kvar när mm somnat medan partnerns andningsförmåga är nedsatt till Max 70 %.

Om 4 dagar fyller jag år och kaddie har köpt paket som jag är så nyfiken på! Har önskat mig pannkakor till frulle och en stor latte! Men vill gärna ha ngt mer liksom.

Imorgon är det full rulle. In till stan och uträtta lite ärenden, kolla ståbräda (igen), ut till stranden sen hem och grilla!!! Fick mersmak för halloumi å Österlen. Mycket korv blir det annars nu med barnen.
Längtar tills imorgon... Och fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar