tisdag 31 juli 2012

Do it better - faster - stronger och så lite vinter på det

Japp kanske så man ska göra. Inställningen. Peppa upp sig lite och inte klaga bara. Shit man har det bra alltså. 7 veckor till i harembyxor och lattelandet, fast skulle snarare vilja påstå att den där latten (kaffe MED MYCKET mjölk) snarare har blivit svartare med tiden (stronger)...

Jag och min syster var och såg Batman ju i fredags och han megaskurken - Bane pratade så konstigt...Tydligen hade det varit en STOR diskussion i USA om att inga dömma amerikääänare förstod hans engelska varav de var tvungna att göra om hans röst - så att vi i västvärlden nu därmed kunde skratta lite extra - och det är just vad jag och min syster gör. Ni vet när man skrattar åt något så tråkigt (för er andra) men som mellan två kan bli så idiotiskt kul att man bli svag i hela kroppen. I am Bane.

Mitt i sommarvärmen idag gick vi och provade overaller till barnen för vintern. Förra året i oktober skulle vi handla och då var allt slut, så i år var vi på hugget, handla vinterkläder i juli, jojjomensan. Kaddie klickade hem (givetvis klickade storöga-shoppingskatt) hem två små dyrgripar till barnen. Det blev äntligen två efterlängtade KAX overaller till barnen. Ville kommer behöva ett tvådelat set också men det får bli ett senare projekt när mer riksdaler finns i pengapungen. Vi blev i alla fall glada att storlekarna fanns kvar och i rätt färg, håll i er vad sägs om dessa färgklickar? We loved. Ja faktum var att våra shoppingsjälar fick så de teg, smaka på denna regnbågsexplosion - right on.
Barnen kommer bli så fina. Nu återstår BARA (...) vinterskor, underställ, fodrade regnkläder, överdragsbyxor och mössor till alla tre, ja mössor har Ella men de andra - STOP GROWING. En annan harvar på i samma malätna mössa man hade som student 04 liksom. Typ. Hoppas på en bra loppispremiär för barnens fötter i augusti. Ja man blir ruinerad när vintern närmar sig med tre små och ingen att ärva av...

Nej nu måste jag sova. Varit ute och ätit middag med min vän Fia. Hon läser inte min blogg säger hon (ha ha) men tillägnar ändå henne sista raden=)

"All eyes on me in the centre of the ring just like a circus"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar