torsdag 2 maj 2013

Det kan gå vägen hoppa hit hoppa dit

Ja idag har varit en spännande dag på många sätt. Många trevliga möten med nya människor som gamla bekanta. Vi får se vart det tar vägen. Landar. Jag kände mig som en kanin som skuttade om än hit om än dit.

Imorgon är det fredag och jag har bestämt att köra köttarkväll på uppsatsen lördag söndag så imorgon tar jag fredag med barnen medan Kolan ska ut på galaj:-)

Funderar alltid på att kanske se en mysig film eller hitta på en lek men det slutar ju alltid med popcorn i hela soffan, ungarna som river ner kuddarna och hoppar och sjunger istället för att lugnt njuta av fredag liksom:-) åh vad se ska få höra att de var Dalbys största två bus:-)

Träningen fullkomligt neonlyser med sin frånvaro. Idag blev det nattning och renskrivning av intervju så jag hoppas på imorgon men Ville har fått ögoninflammation så ingen förskola för Pluddie alltså. Så jag får avvakta. Huvudsaken är att man kommer ut i friska luften. Alltid är det ngt. Boka tvättid sen tvätta igen. Känns som igår vi tvättade allas 5 set med påslakan. Läs kräksjukan förra v... På att igen. Handdukar 95. Nu hoppas vi Ellsan klarar sig.

Håller tummar för sol:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar