onsdag 29 maj 2013

Att göra rätt

Är tydligen väldigt viktigt, men hur vet man vad som är rätt om man inte gör fel innan? Ja detta går att diskutera. Tydligen ska man alltid göra rätt från början annars får man skit för resten av livet har jag lärt mig...

Hoppas få ut min uppsats jag ska opponera på idag. Nu har jag tre dagar framför mig med plugg för sista gången på kvällarna när barnen somnat sen kastas jag ut i verkligheten för att söka jobb - men! - att ha mina helger fria! Bara det en seger:-)

Igår somnade Ella 21.30... Ni förstår att man själv är helt slut då va? Nu på buss mot Malmö. Så trött - överallt...

Hoppas snart det vänder. Är bara arg just nu och irriterad... Svårt när man inte har energi i kroppen till att orka ställa om humöret.

A ja. Livet.

Min danslärare sa alltid
"You have to do wrong to do right"

Bullshit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar