fredag 3 maj 2013

Tålamod är en fiskares bästa vän

Och så även en förälders;-) Man lär sig med tiden och att ha tålamod att rida ut stormen är en sak som tillslut trillar ner. Även en egenskap jag tar med mig i mycket i livet att även om det blåser storm blir det tillsist vindstilla...

I eftermiddag har vi varit på utflykt på kullen i fårhagen i Dalby med ostmackor och saft sen en lekdate med Villes bästis där studmattan utnyttjades flitigt. Så nu varvar jag mer med två trötta nöjda nyduschade barn till min favoritfilm Nemo. Tur att barnen gillar den också:-)

Ikväll blir det att skriva metod till min uppsats. Roligare fredag hade man kunnat ha men förmodligen inte en mer intressant:-) Nörden har talat. Skulle kunna plugga i evigheter så kul tycker jag det är.

Imorgon är det Bamsegymnastisk i Villes springskor (han är Rory räserbil i de) och springer som en tok i de. Sista gången tror jag för terminen och nästa termin får han sällskap av Ella:-) Håll i hatten men bonnamarknaden i Staffanstorp lockar innan lunch och loppis på söndag!

Bjuder på dagens outfit, Ville på marsch och soffmys i bilder





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar