måndag 20 maj 2013

Nu jagar vi tid

Ja ni älskade läsare. Jag är på jakt efter tid mer tid. Sista veckan på uppsatsen och idag ska jag skriva teoridelen klar är tanken! Huga. Sen blir det ner på stan (är i Lund) och köpa en ny kalender och planera in sommaren som kommer bestå av jobb! Jag fick i fredags reda på att jag fått ett sommarvikariat heltid i Malmö som ja till en början lite allt i allo men förhoppningsvis kanske en fast tjänst som chef! Annars stundar Ida student även i höst!

I helgen som var var mamma nere och barnen var så glada över att ha sin mormor på besök! Vi fikade i Skrylle, var på stan, myste hemma och läste böcker.

Idag har jag lämnat av fröknarna Bergman på tåget! De ska till Stockholm! Älskade fru och dotter på vift! Men jag och grabsen ska laga kyckling och mysa med sagor! Träningen får ligga lågt i veckan. Är väldigt trött i kroppen och låg så all energi måste gå till att skriva och producera VG...

Allt löser sig på något sätt inom tid. Em bra känsla i kroppen idag. Just nu oroar jag mig för två av mina bästisar som ska föda vilken dag son helst! Heja er! Maj månad - älskar maj!
Ha en fin måndag här ska skrivas!







2 kommentarer:

  1. Grattis till jobbet ..... förstår att det varit en stor press att inte veta nåt ...håller tummarna på att det blir tjänst till hösten oxå / L

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till jobbet! Allt löser sig till slut, värst är väntan och ovissheten!
    Ha det fint i vårsolen!

    SvaraRadera