torsdag 16 maj 2013

I found that happy place

Landat i soffan med en bättre känsla i kroppen än igår. Känner mig jagad och stressad men ska kämpa! Banne mig ska jag försöka!

Mötte upp familjen från förskolan med nybakta bullar från stenugnsbageriet i Dalby! Kan rekommenderas om ni har vägarna förbi! Ville älskar bullar så på honom har vi bullspärr max 2 st eller som nu 1 stor:-) Annars finns det inget stopp!

Idag har Ella haft sitt första kafferep någonsin! Dockan fick supa kaffe och ville bjöds på te. Ny service och vatten skulle hämtas och hällas. Sen skulle barnen flyga flygplan, rida häst, kastas i sängen och rida "hals" på mig... Dvs Ville sitter på mina axlar. Ja man får stå sitt kast när man busat med barnen sen de var små. Älskar att de är ganska tåliga och tycker om att trilla i sängen och göra volter!

Efter det körde jag taktik låtsassovaren och inom 15 sov båda två ha ha. Lycklig de gör mig. De är mitt happy place:-)

Nu Eurovision och vänta hem en frusen Kaddie som varit i Malmö och fikat:-) myser med Theodor i soffan. Han har snart ätit en hel popcorn:-) kids liksom när det inte fredag liksom får man "passa på". En annan "passar ju på" jämt typ!

Fredag imorn. Allt och inget kan hända! Måste hämta hem min plånbok i Sjöbo som jag glömde på bussen i förrgår...Skåne runt med andra ord.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar