tisdag 28 maj 2013

Imorgon blir det att åka av

Uppsatsen inlämnad. Och med detta vill jag bara säga;

- skam den som ger sig

Mitt motto är att aldrig ge upp utan att man ska alltid göra det bästa. Så får jag "bara" C-D får jag väl vara nöjd med hoppas såklart på ett fint A eller B. Så nu går man 3 v i väntans tider kan man säga. Detta med väntans tider ja. En av mina tre bästisar har gett liv till en liten flicka och nu väntar jag med spänning på de andra två! Tänker ibland på detta med bebisar - kommer man någon gång mer i livet få upp den där lilla varma kroppen som skriker med stora mörka ögon och röda läppar? Ja den som lever får se.

Lite introduktion på nya jobbet som transportledare i sommar så för att få en inblick i vad jag ska rodda i sommar ska jag imorgon iklädd oranga arbetskläder och nya skyddsskor åka Malmö runt i lastbil och hämta containrar! So not bankish style men ska bli spännande att komma ut i verkligheten!

Ikväll firar jag min uppsats med popcorn, ostbågar och pepsi Max. Är trött och längtar efter min födelsedagsskatt som vi grattade i morse! Hurra för fina dig älskade du!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar