måndag 13 maj 2013

Tråkiga nyheter

Utan att avslöja för mycket. Här. Där. Inte säga något. Säga allt. Berätta den delen för den. Den delen för en annan. Sanning. Lögn. Älskade vänner, älskade familj. Snart dags för beslut men innan dess besked. Förvånas över hur väl jag tar mig fram. Skräms över vad som komma skall. Vems hand jag ska hålla. Vem som ska hålla min? Kommer alla händer räcka till?

Saknar dig, och dig, och dig, och dig och dig, och dig, och dig. Jag saknar dig mest. Och dig saknar jag jämt. Men du är den jag aldrig kan glömma varav jag kommer sakna dig tills för alltid tar slut.

3 kommentarer:

  1. Utan att veta eller ens förstå så skickar vi och jag styrkekramar och tankar!

    SvaraRadera
  2. Har fått en känsla av att du och Carola ska gå skilda vögar. Hoppas ej att det är så.

    SvaraRadera
  3. Fått samma känsla och jag hoppas heller INTE att det är fallet ....

    SvaraRadera