torsdag 9 maj 2013

Work work

På väg till metropolen i Skåne - Hörby! Jobb idag på banken:-) Skönt att få lite lön i juni tänker jag:-) Ska jobba 3 dagar till i maj vilket känns bra så Csn uteblir i juni. Gäller att planera! Så på med jobboutfiten och dags att sätta upp håret ha ha (se bild så inser ni).

Igår skrev jag nästan klart metoddelen:-) Hej hopp vad det går. Fick slita mitt hår för att inte dras med av dragningskraften från gymmet på andra sidan gatan och Christinas 45 min klass. Fick hoppa in i duschen så jag inte skulle springa iväg:-)

Fredag! Har dock ett besök på andra sidan Skåne att checka av innan jag får "ta helg" och med buss tar allt tid. C är hemma med Ellsan som har ögoninflammation.

Imorgon ska vi ha en barnträff i Dalby och det ska bli superkul:-) Hem och planera lite ikväll!

Ha en lövely fredag allesammans!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar