söndag 26 maj 2013

Bäversvansar och mjau mjau

När man är nere kan ett enkelt ord värma oerhört. Än mer värmer det enorma stöd jag har från alla mina vänner. Tack Sara, Linda, Sofia, Emelie, Ida, Mimmi, Lovisa, Josefina och Emma för ert stöd, era ord och era sanningar! Utan er hade jag aldrig klarat mig!

Jag älskar ju gnagare av alla slag och igår lyckades jag hitta en söt bild på en! Typ precis så känner jag mig nu! Hamstrar in på livets erfarenheter, goods and bads, och hoppas att jag en dag kan plocka fram de ur kinderna!

Ytterligare ett ord att lägga till i min gnagarvokabulär är bäversvansar, också ett annat ord för utsnuttade tuttar ha ha. Fick mig att le hela dagen igår.

En annan sak som får mig att le är tanken på hur min syster sjunger med med mjau i varje låt. Pallar inte.

Så jag försöker hitta saker som får mig att le.

Nu är snart uppsatsen klar. Kan knappt tro det. Ikväll ska den justeras och finslipas, läsas igenom och sätta punkt. Imorgon är det inlärning dagen D! Får jag VG har festen inga dygn - får jag G välkomnar jag ett varmt duntäcke och Celine Dion...

Jaha imorgon blir det jobb! Ut i världen igen med nya uppkavlade ärmar. Jag lämnar. Jag entrar.

Nu: Leos lekland med två efterlängtade barn! En Ipren till och drömmen om en lugn sommardag tar plats...

Mjau mjau mjau mjau...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar