onsdag 26 oktober 2011

Just as sick as the rest of them

Ja inte gjorde megasuperduperspinningklassen underverk igår inte. Nej nu har jag svårt att svälja och om sanningen ska fram är jag inte ledsen över de facto att jag HAR ont i halsen utan snarare bitter över det faktum att jag inte kan trycka fin onsdagsmysmat. Typ fet kladdkaka med soft grädde till och saltade potatisklyftor med kyckling till. (Ok nu drömmer jag).

Lovisa var hos oss igår och hon sade: Ni är nog de enda jag vet som äter middag kl 21 på kvällen. Och ja vi (JAG) ställer mig som oftast och lagar mat kl 20 då det är ju då ungarna har lagt sig och tro mig, jag tror inte de gillar linssallad med kyckling och tomat...eller det kanske de gör men Carola levererar stadig husman=) 

Men ikväll blir onsdagsmyset B men ja vi hade det ganska mysigt igår, jag, syrran och frugan uppkrupna i sängen till film med godis. Kaddien somnade på mitt bröst efter 15 min och mys var det! 
Kyckling, röda linser, körsbärstomater, paprika, ruccola
Middan är serverad

nej nu hem och frossa i skafferiet - med honung och te - soooo lame

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar