måndag 24 oktober 2011

I radio

Måndag igen och vad kan man göra då för att spexa till det lite? Jo man kan åka och veckohandla, klippa ungar, klippa sig själv och vara med i radio!!! Älskar önskelunchen på Mix Megapol tycker hon Jonna är riktigt rolig=) Carola håller på Rix morgon Zoo medan jag älskar Mix Megapol. I bilen är det ett ständigt pågående krig. Såhär blev nya frillan=) Lägger in en före och efter bild...
ja blir lite rädd själv av denna bild... (detta är alltså före även om jag kan se så crazy ut även nu)


Japp det blev lugg och några cm på topparna, detta är EFTER
Ville skulle inte åka bil i morse utan parkerade sin lilla rumpa utanför willys... Lovely two's
 "Inte åka bilen, stanna!"...
I helgen var Carola i Växjö och hämtade hem vår bil (just det det skrev jag) och nu har vi äntligen fått den såld, eller ja i veckan som kommer så förhoppningsvis kan vi fylla på kontona igen med lite flos, och nej inte att shoppa för utan snarare minska lånen för suck...

Gårdagen spenderade jag hemma och avslutade starkt med dubbelpass. Jag var helt slut efteråt men kände ändå att det var värt att maxa vikterna, idag känns det sådär... 
men igår var jag såhär glad=)
...men ikväll är det dags igen, fullsatt vickklass, tjoho! Nej nu är snart min lunch slut, häpp för mycket att stå i i dag. Pöss (eller Pösa som min CP Iphone alltid skriver) eller fuktig till duktig, kan lätt bli fel när man skriver det till fel person... ha ha

2 kommentarer:

  1. Du blev skitsnygg i din nya frisyr! :o) Är du också nöjd? Och va säger frugan?

    Kramar Maria m fam

    SvaraRadera