torsdag 13 oktober 2011

Fin dag

Ja idag har varit en riktigt fin dag på alla sätt. Vi vaknade av Ellas ljuva stämma och sen kom killarna och kröp upp i sängen, Theodor hos Carola och Ville hos mig. Efter en stund kom ett sms att lilla Julian var född och gud vad glada vi blev. Emelie och Jessica fick en liten kille på ca 3100 gram och det roligaste var att han verkade vara så lik både sina bröder på bilden, konstigt det där. Givetvis kom en släng av bebislängtan över en igen men Carola säger att vi ska vänta MINST 4 år... Jag tycker kanske 2-3 år snarare... Ja den som lever får se men visst blir man sugen på en till när man får bild på en helt nykläckt?Tänk en lten miniVille hi hi

Då det går magsjuka på Villes dagis fick Ville vara hemma idag så att han inte skulle bli sjuk tills hans kalas på lördag (som vi är så laddade inför). 

Åka baklänges är kul tycker Ville
Gunga likaså=)
Men mest spännande är det att kolla på bilar
Ja dagen har vart bra av många anledningar, inte minst för denna..,
Drömfikat som slog in *fniss*
Ja och annons i tidningarna blir det också, såhär kommer bilden i Smålandsposten att se ut
Nej imorgon är det fredag och då ska jag vicka på Johannas BP pass, wiho=) Sen är det helg med kalasfirande. Yes yes yes. 

Idag för exakt 2 år sedan satte mina värkar igång och jag trodde det var vanligt magont, sen följde ca 30 h av värkarbete innan han kom ut. Idag känns det så länge sen men tyvärr minns jag fortfarande smärtan och hur fel allt blev. För mig skulle det betyda oerhört mycket att "få göra om allt igen" fast då att allt blir rätt och känns bra. Jag får väl hålla min bebislängtan lite hemlig *fniss* men just nu njuter vi av att Tjejbur börjar göra framsteg, små men ändå sådana som att vilja stå upp och kolla, lägga sig på magen och slicka på måttsatser=) Sötaste dottern verkligen. 

2 dagar till kalas och imorgon fyller min bästis Linda år, hipp hipp hurra för dig i förskott lovely! 

Good day it is och den kommer avslutas ännu bättre med besök av vänner och god mat!

P.S Just det idag är vi i Barometern för alla er som inte vet=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar