onsdag 5 oktober 2011

Mission completed

Ja jag överlevde och har nu vaknat till i bollen lite. Givetvis på väg för att hämta Ella så stannar bilen. Jag hade inte en tanke på att kolla bensinmätaren och Carola trodde röd lampa skulle leverera Dalby tur och retur men icke! Så nu sitter jag snurrig i en bil helt slut med en tom bensintank... Så vad gör vi nu då?

Ja allt löser sig. Jag ska i alla fall hem och sova och vila. Förhoppningsvis släpper smärtan i magen lite under dagen. Allt såg dock bra ut skönt nog men nästa gång om det nu behövs...blir det till att bli sövd sa läkaren. Tydligen aktiva magmuskler jo man tackar Body Pump för det minsann:-)

Lägger upp en bild på magen senare. Lille vän.

Idag var Carola på stan och shoppade presenter från morfar Leif och mormor ingrid, ja Ville och Ellas mormor. de har ju två stycken;-) Ingrid är inte Carolas mamma men hon är deras mormor i alla fall! "Injjidd" som Ville säger.
Ville fick lite nya kläder från polarn på rea dessutom så bilder kommer senare! Tack tack säger vi. Så roligt att kunna köpa ngt barnen verkligen behöver.

Ikväll intar jag soffläge med busiga barn so
Ska hoppa på mig och kräkas påmig men det är banne mig.

Nej nu kom det en snäll man och hjälpte oss. Snälla människor det finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar