söndag 9 oktober 2011

Rollin in the deep

Hej alla! Vilken skön helg vi har haft kan jag börja med att säga. Fredagskvällen spenderades hemma hos Lovisa med Idol och wow vad artisterna levererade. Jag har fortfarande rysningar av Amanda, kolla in:

På lördagen var vi i Malmö i västra hamnen och hälsade på Sofie och Matilda. Tack för underbart gott kaffe. Sen gick vi en sväng i västra hamnen och Ville älskade havet och hälsade så glatt på det genom att vinka till det och även doppa sina små händer i alla små vattenfall som rinner genom "The Village of Turning Torso". 

Matilda och Ville


Sofie tar med Ville och kolla på båtarna
Väl hemma lagade jag Flygande Jacob extra allt och efter det scrappade vi. Nu har vi en del att ta igen men det var roligt att få undan lite kort samt att kunna få en översikt över vad som behövs köpas in. Vi invigde förresten våra nya skateboard också, så innan läggdags skatade (ha ha skrattar högt åt mig själv samtidigt som jag skriver meningen) jag med Ville ute på gården. Ville kan två trix. 1. Stå på skateboarden och hoppa ner från den. 2. Stå på den och åka om jag drar honom. Jag däremot såg såhär snygg ut

yeah...

oh yeah=)
Inte nog med det sprang jag in i ett träd igår så hela mitt vänstra knä går i lila och blå nyanser men med några värktabletter i kroppen lyckades jag sätta check på både 1 h spinning och 1 h BP och nu känns knät mycket bättre faktiskt. 

Efter en god sallad (jag vet Maria R)  had to...på ägg, kikärtor, fetaost, ruccola, rödlök och pasta sitter jag n  i soffan med en grymtande Ella bredvid mig som vill stå och smaka på huvudet på en plastgubbe... Luktar svett då jag inte hunnit duscha men snart doftar jag hallon, bokstavligt talat efter en dusch med Yves Rocher nya hallon duschcreme, åh älskar att bli bortskämd av min underbara vän Sophia H. 

Saknar många av mina vänner. På min sakna mest lista står: Sara, Susanna, Emma, Linda, Ida och min bror. Vänner man inte träffar så ofta pga av att ens plånbok är smal (väldigt lågt BMI har min i alla fall) och att det är typ land emellan en. Ni andra ser jag ju i alla fall då och "då". 

Nej nu ska jag inviga en ny vecka med mycket träning (hoppas jag). Förra veckan var det så mycket men denna vecka ser (observera SER) lite lugnare ut. På lördag är det barnkalas för då fyller mitt allt 2 år. Stora killen. Har beställt lite böcker på Adlibris, traktorer och Alfons, och i veckan blir det shopping på Lindex. Killens garderob behövs uppdateras. Pyjamaser, mjukisbyxor och kalsonger är heta byten! 

Mina allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar