måndag 17 oktober 2011

Fantastisk helg

Ville har ju fyllt år i helgen och vi har haft kalas men tyvärr glömde jag minneskortet så ikväll blir det till att lägga upp bilder från kalaset så att alla som inte var där kan se=) 

Måndag idag och jag har lite ångest att vara på jobb då Ville är hemma idag från dagis då han har feber. Varm som en stekpanna och ledsen. Inatt låg han och snurrade runt i vår säng säkert i 2 h och man märkte hur dåligt han mådde. 

Jag har varit hos tandläkaren idag=) Ja det var på tiden, inga hål förutom ett i visdomstanden...Men det lagar de inte...Så nu sitter jag och smakar banan i munnen. Ska dit nästa månad och slipa 2 tänder där det har gått flisor och när jag får råd ska jag bleka mina tänder också. Dags att fräscha upp sig lite. 

Jag måste klippa mig också, men hur? Carola tycker ngt kort och fräsigt men jag vill helst bara ha det långt och menlöst ha ha. Saken är att mitt hår är hur tjockt som helst och inte i den lenaste kategorin så jag kan tyvärr inte ha hur långt som helst. Ja...

Är jättesugen på att resa nu också men ja...vart är pengarna till det? Hade jag haft råd hade jag bjudit med Carola till London, min favoritstad=) I vår ska vi nog åka till Amsterdam om vi har råd. 

Annars händer inte så mycket skönt med en lugn veckan efter den förra hektiska=) 
Ha en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar