tisdag 18 oktober 2011

Mamagalan

Yes nu var vi bokade! Om 3 veckor är det dags för mig och Carola att snyta mamagalan och njuta en helg i Stockholm. Denna gången har jag dock inte så mkt att säga till om tydligen då Carola bokat upp oss på fikor och middagar. Men men... Så roligt Carola är så mkt Svensson ibland. hon fullständigt äääälskar Stockholm aka rulla drottninggatan upp och ner med pimpad unge och ögon stora som shoppingbollar! Eller Habo fattar jag kallar se för det. Ögonen alltså. Men för mig som hasade mig fram i kall novemberkyla z antal ggr i staden norröver finner det inte lika exotisk som frun min verkar göra.

Men. Det ska bli kul. Carola älskar ju att mingla men när det väl kommer till kritan är det min käft som går! Kan inte hjälpa det. Skulle kunna prata om allt tills orden tog slut, eller ja det gör de ju aldrig så jag får nogsäga rösten på den. Vet ni en gång pratade jag och en vän så mycket att vi faktiskt tappade rösten. Och jag minns att vi missbrukade Läkerol och Marlboro menthol så det stod härliga till. Såhär i efterhand kan jag ju se att ekvationen inte går jämt ut...plus minus noll. Ett upp och ett i minne. Dito minis dito.

Ja idag omges jag inte av alltför många människor med den förmågan och jag saknar de personer i mitt liv som kan prata tills öronen blöder:-)

Shit var det regnar idag i Lund. Ja ville bara säga det. Lite mysigt. Fett sugen på kokhet nyopnsoppa, ja munblåsorna ska frodas dagen efter så varmt bör den va. Ha kollade upp nu och sitter tydligen på tredje raden i bussen, hallå ad är pensionärsfaktorn på den? Nej shit måste coola upp mig. Kanske dags att gadda mig!? Ka om inte så står ny frisyr högst upp listan. Ja såhär kanan bara inte ha det.

1 kommentar:

  1. Åååå mamagalan me like, å Sthlm överhuvudtaget att gå där timme in och timme ut å då man kommer hem till hotellet å skorna åker av så har man tre stl större å de värker så jävla gött hahaha..... I love it så här sitter man avis upp till örona. Kram LH

    SvaraRadera