måndag 10 oktober 2011

Dolf som donator? Ja varför inte ha ha

BusVille
Lycka
En av Ellas alla miner

Pappa?
Ja häromdagen hände en kul sak. När jag satt på golvet och läste Fitness tidningen kom Ville och pekade på Dolf Lundgren och utbrast glatt! 
V: Pappa!
I: Nej det är inte pappa, du har ju två mammor!
V: Ellas pappa?
I: Nej Ella har heller ingen pappa, hon har också två mammor!
V: Mmmm (håller med). Mamma, mamma och Mona! (Moster) 

Så go vad kan man säga? 

Idag saknar jag mina gosingar där hemma väldigt mycket. Kan det vara regnet? Kan det vara att mysfaktorn är maxad men att jag inte har någon att mysa med? Kan det vara så att jag genom att drick en kaffe i XL storlek försöker kompensera för underliggande behov?
Hmm ja kanske...

Ikväll efter jobbet ska jag vicka på BP, thoho för att pumpa lite muskler. Förra veckan var det dåligt med träning och denna vecka ska det vändas till det bättre. 2 långpromenader måste hinnas med om jag vill gå ner i vikt, eller ja fett kanske. Jag vet jag är smal (min fru säger det) men har ändå mkt löst som tyvärr inte försvinner gratis, och NEJ jag vägrar skära ner på mina dammsugare och sockerkakor som jag äter ca 2-3 ggr/vecka... Nä ett nytt mål i sikte men måste bara samla lite energi först. 

Imorgon ska jag se Britney Spears, mitt utländska frikort ha ha. Har hört att hon inte ska vara den vassaste kviven i lådan live men jag ska ändå njuta av fantastiska beats och coola ljusblixtar. Längtar så in i vassen. Kaddie är avundssjuk men hon var ju och såg PINK förra året. 

Yes life goes on och ibland känns det som om jag lever i en såpopera fast utan intriger och lögner=) Ha en fin måndag. 

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar