onsdag 12 oktober 2011

Britney rockade

Oj vilken konsert! Måste säga att det var snålt att bara ge 1 geting till Brittan då jag tyckte hon levererade och sjöng bra. Mycket snygg show - ja vad kan jag säga? I'm in love. 

Innan var vi ute och åt tahi på GreenMango i Malmö, också det fantastiskt gott=) Vi var några från gymmet som var med och det var så kul att träffa tjejerna och catcha upp lite tjejsnack. Hi hi.

Ikväll är det onsdag och tv mys i soffan, har råkat handla en alldeles för stor godispåse och frugan har köpt vin till en hårt arbetande hustru (aka mig) så ikväll blir det en långdusch med Body Shop all in och sedan täcke och vin OCH!!! Bonde söker fru. Tycker hon är ganska söt den där flatan som är med men man måste ju erkänna att man även vill se de som man stör sig lite på. 

Idag handlade jag en pyjamas till Ville som han ska få i present, han har inga kvar nu i hans storlek utan de sitter super tight stackarn så vi valde mellan en jättefin turkos från Lindex med mumintrollen på och en med traktorer. Mammorna hade hellre velat ha den med de fina mumintrollen på men det fick bli en pyjamas i 98 med traktorer på till hans stora glädje säkert. 

Ville har fått massa med paket från min bror som bor i London. Så imorgon ska jag hämta ut de med posten så jag hinner slå in de i tid tills på lördag. Tack Carl, Ville kommer bli så glad=) Synd att du inte kan vara med. Men snart kan vi hälsa på dig om du byter boende ha ha. Carola har redan bakat bullar och på fredag blir det storhandling. Vi blir inte så många på kalaset - typ inga som kan komma men det viktigaste är ju att lite av släkten kommer och att vi firar honom.

I skrivande stund föder en av våra närmsta vänner barn, en liten pojke är på väg ut, kämpa på!!! Vi längtar efter mm'esset som ska dyka upp ikväll så man kan få gråta några tårar av lycka för ett nytt litet liv. Oh no bara man inte blir sådär bebis/gravidsjuk igen och vill "på att" igen ha ha. Nej gud vi har sååå fullt upp att vi lugnar oss för en braaaa framtid. 

Ha en fin mysonsdag, längtar hem till sovande barn, kockosnötsbodybutter, ett glas vin och skattsniffning. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar